„Nedostatok peňazí núti vštepovať deťom správne návyky už odmalička,“ hovorí v podcaste Financie bez obalu od A po Z Martin Horváth, šéf inovačného centra 365.bank.
Ako podľa neho môžu rodičia pomôcť deťom v budovaní správnych návykov? Je finančná gramotnosť dedičná? A je v poriadku, keď majú deti lepší prehľad v cenách iPhone ako v cenách pečiva?
Spoločnosť Millward Brown už dlhodobo sleduje úroveň finančnej gramotnosti v Českej republike a z jej prieskumu vyšlo, že mladí vedia presne povedať, koľko stojí najnovší iPhone, ale netušia, koľko zaplatia za chlieb. Podľa správy z roku 2016 klesol za tri roky o 15 percent počet detí, ktoré vedia povedať cenu chleba a o 13 percent stúpol počet tých, ktoré mali prehľad v cenách iPhonu. Ako to vníma šéf inovačného centra 365.bank Martin Horváth?
Podcast Financie bez obalu od A po Z vychádza od utorka 30. novembra a v osemdielnej minisérii si budete môcť vypočuť rozhovory na viaceré zaujímavé témy.
V rozhovoroch so šéfom SME Creative Máriom Šmýkalom budú odborníci z 365.bank prinášať konkrétne rady na témy ako hypotéka, investovanie, finančná gramotnosť, zelené banky či refinancovanie úveru. Podcast bude vychádzať každý druhý utorok a nájdete ho vo všetkých podcastových aplikáciách.
Podcast je dostupný aj v:
Financie bez obalu od A po Z
Podcast Mária Šmýkala a odborníkov 365.bank vzniká na motívy skutočných udalostí a ukazujeme v ňom, že aj keď 2 a 2 budú navždy 4, svet financií sa bude meniť neustále. Vypočujte si konkrétne rady na témy ako hypotéka, investovanie, finančná gramotnosť, zelené banky či refinancovanie úveru.
Podcast Financie bez obalu od A po Z a tento článok vám prináša 365.bank.
Pravidlá spolupráce medzi inzerentmi a redakciou si môžete pozrieť v tomto odkaze.