Ak máte záujem o reklamný spot v podcastoch alebo inú spoluprácu, napíšte nám na podcasty@sme.sk, pošleme vám cenovú ponuku.
Cenník reklamy v podcastoch SME
Čo získate inzerciou v podcastoch SME.sk
- 90-percentná dopočúvanosť
- denný zásah: 25-tisíc poslucháčov
- mesačný zásah: viac ako 100-tisíc poslucháčov
- poslucháči podcastov SME.sk trávia s podcastmi až 5 hodín týždenne
- vaše logo uvidia čitatelia SME.sk (mesačne 2,6 milióna) v článku k podcastu a na titulke sekcie (Domov, Tech, Ekonomika...)
Ako odprezentujeme vašu značku?
- môžete si vybrať, v ktorom podcaste denníka SME bude vaša reklama
- spoty vymyslíme na mieru pre vás a váš produkt
- reklamu umiestníme buď do jedného dielu vybraného podcastu, alebo sa dohodneme na týždňovej či mesačnej spolupráci,
- partnerstvo je exkluzívne iba pre jedného klienta
- cenovú ponuku posielame na vyžiadanie - stačí napísať na podcasty.inzercia@sme.sk
Počúvanosť podcastov SME.sk
Dobré ráno počúva denne viac ako 25-tisíc poslucháčov na rôznych platformách (Apple, Spotify, Google a ďalších).
Priemerná dopočúvanosť podcastu je 90 percent (podľa Apple Podcasts analytics).
To znamená, že poslucháči si vypočujú úplne celý podcast od začiatku do konca.
Podcasty SME.sk dokopy počúva už viac ako 100-tisíc poslucháčov.
Kto počúva podcasty SME.sk?
Podcasty počúvajú najmä mladí a vysokoškolsky vzdelaní ľudia do 35 rokov. Týždenne strávia počúvaním jedného podcastu (Dobré ráno) takmer 70 minút (v prípade podcastov Klik, Zoom alebo Index je to minimálne 30 minút).
Pre porovnanie, podľa údajov z meraní AIM monitora trávi jeden používateľ týždenne priemerne 35 minút na rôznych slovenských spravodajských weboch.