Objednajte si reklamný spot v podcastoch SME.sk (inzercia v podcastoch)

Ak máte záujem o reklamný spot v podcastoch alebo inú spoluprácu, napíšte nám na podcasty@sme.sk, pošleme vám cenovú ponuku.

Čo získate inzerciou v podcastoch SME.sk

  • 90-percentná dopočúvanosť
  • denný zásah: 10-tisíc poslucháčov
  • mesačný zásah: 40-tisíc poslucháčov
  • poslucháči podcastov SME.sk trávia s podcastmi takmer 2 hodiny týždenne
  • vaše logo uvidia čitatelia SME.sk (mesačne 2,5 milióna) v článku k podcastu a na titulke sekcie (Domov, Tech, Ekonomika...)

Ako odprezentujeme vašu značku?

  • môžete si vybrať, v ktorom podcaste denníka SME bude vaša reklama
  • spoty vymyslíme na mieru pre vás a váš produkt 
  • reklamu umiestníme buď do jedného dielu vybraného podcastu, alebo sa dohodneme na týždňovej či mesačnej spolupráci,
  • ponúkame zvýhodnený balík, ak si vyberiete spoluprácu vo viacerých podcastoch naraz
  • partnerstvo je exkluzívne iba pre jedného klienta 
  • cenovú ponuku posielame na vyžiadanie - stačí napísať na podcasty@sme.sk 

Kto počúva podcasty SME.sk?

Podcasty počúvajú najmä mladí a vysokoškolsky vzdelaní ľudia do 35 rokov. Týždenne strávia počúvaním jedného podcastu (Dobré ráno) takmer 70 minút (v prípade podcastov Klik, Zoom alebo Index je to minimálne 30 minút).

Pre porovnanie, podľa údajov z meraní AIM monitora trávi jeden používateľ týždenne priemerne 35 minút na rôznych slovenských spravodajských weboch.

Počúvanosť podcastu Dobré ráno

Dobré ráno počúva denne priemerne 10-tisíc poslucháčov na rôznych platformách (Apple, Spotify, Google a ďalších).

Priemerná dopočúvanosť podcastu je až 90 percent, teda toľko poslucháčov si vypočuje úplne celý podcast od začiatku do konca.

Počúvanosť podcastu Klik

Počúvanosť podcastu Zoom

Počúvanosť podcastu Index

Prvé diely podcastu Index si vypočulo minimálne 2000 poslucháčov.