SME

Z nuly na 150 psychológov. Ako sa buduje značka v citlivom segmente?

Terapia nie je produkt, ktorý si hodíte do košíka

Magdálena Kajan a Daniela Marušková v podcaste Biznislab.Magdálena Kajan a Daniela Marušková v podcaste Biznislab.
Načítavam... Z nuly na 150 psychológov. Ako sa buduje značka v citlivom segmente?
Počúvajte v aplikácii SME alebo cez Toldo, Apple, Spotify a RSS.

Terapia nie je impulzívny nákup. Je to rozhodnutie, ku ktorému ľudia dozrievajú aj mesiace či roky. Presne túto realitu odhaľuje Magdaléna Kajan, spolumajiteľka a marketingová riaditeľka slovenskej platformy ksebe, ktorá ponúka psychologické poradenstvo jednotlivcom aj firmám.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Magda má za sebou roky v technologickom marketingu. K platforme ksebe ju však priviedla osobná skúsenosť s terapiou a frustrácia z komplikovaného prístupu k odbornej pomoci. Nedostupnosť, dlhé čakanie a chaos v ponuke ju presvedčili, že táto oblasť potrebuje zmenu – a že ju môže priniesť práve marketingom.

SkryťVypnúť reklamu

Platforma ksebe dnes spolupracuje s viac ako 150 psychológmi a ako prvá na Slovensku vyvinula párovací systém, ktorý klientom pomáha nájsť ideálneho odborníka na základe 15 otázok. Aj vďaka tomu rastie dôvera k značke, ktorá pracuje s extrémne citlivou službou.

„Náš klient si často prvýkrát objedná terapiu až po 14 mesiacoch od prvého kontaktu so značkou,“ hovorí Magda. Namiesto tlaku na konverziu preto ksebe stavia na dlhodobom vzťahu, edukácii a búraní predsudkov. Pomáha im v tom kombinácia blogov, sociálnych sietí, PR výstupov, influencer marketingu a výkonových kampaní.

Od roku 2024 pôsobí ksebe aj v Česku po akvizícii Terapie.cz. Magda priznáva, že expanzia nebola jednoduchá: „Český trh si žiada iný tón – menej humoru, viac faktov. Zistili sme, že terapie nemožno škálovať ako e-shop.“ Zaujímavým segmentom sú aj Slováci v zahraničí, ktorí preferujú terapiu v materinskom jazyku.

SkryťVypnúť reklamu

Projekt dnes nestojí na investíciách, ale na postupnom, udržateľnom raste. Sústreďuje sa na kvalitu služieb, rozširovanie tímu a vývoj technológií. No prišli aj slepé uličky – ako napríklad pokus o predaj merchu, ktorý síce vyzeral dobre, ale v praxi nenaplnil očakávania.

Základom úspechu ksebe zostáva dôvera. „Terapia sa nepredáva zľavovým kódom. Na pomoc, ktorá zachraňuje hlavu, musíš budovať značku ľudsky, dlhodobo a s rešpektom,“ uzatvára Magdaléna Kajan.

Tipy na čítanie od Magdalény:

  • Mindskill (Adam Truhlář) – ako nastaviť myseľ na výkon
  • No Rules Rules (Reed Hastings, Erin Meyer) – kultúra Netflixu
  • Marketingová Biblia – pre začínajúcich marketérov

Ak sa zaujímate o stratégiu, značku a dlhodobý rast, tento diel si nenechajte ujsť. Podcast Biznislab vzniká v spolupráci Denníka SME a digitálnej marketingovej agentúry ui42.

SkryťVypnúť reklamu

Podcasty denníka SME

Všetky podcasty denníka SME si môžete vypočuť na jednom mieste na podcasty.sme.sk.

Pravidelné podcasty:

Minisérie:

Sportnet.sk podcasty: 

Partnerské podcasty:

Archív:

Ak máte záujem o reklamný spot v podcastoch alebo inú spoluprácu, napíšte na podcasty.inzercia@sme.sk, pošleme vám cenovú ponuku.

SkryťVypnúť reklamu
Čo je to podcast?

Podcast je zvukový záznam na internete, ktorý si môžete vypočuť alebo nechať stiahnuť na svoj smartfón, prípadne na iné zariadenie - princípom je neskoršie počúvanie. Podcasty často fungujú ako pravidelné relácie, ktoré vychádzajú denne alebo raz za týždeň či mesiac.

Počúvanosť všetkých podcastov SME.sk (graf) >>

Podcastové novinky a štatistiky podcastov SME >>

Podcasty denníka SME

Pravidelné podcasty:

Minisérie:

Sportnet.sk podcasty: 

Partnerské podcasty:

Archív:

Máte záujem o spot v podcastoch?

Ak máte záujem o reklamný spot v podcastoch alebo inú spoluprácu, napíšte nám na podcasty.inzercia@sme.sk, pošleme vám cenovú ponuku.

Čo získate inzerciou v podcastoch >>

Podcastový klub na Facebooku
Podcastový klub na Facebooku

Diskutuje o podcastoch s ich tvorcami a ostatnými poslucháčmi vo facebookej skupine >>

Prenájom podcastového štúdia
Prenájom podcastového štúdia

Ponúkame prenájom podcastového štúdia na audio nahrávanie. Pri nahrávaní bude k dispozícii zvukový technik, ktorý podľa dohody môže audio nahrávku upraviť alebo postrihať. Viac info >>

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ako sa slovenský premiér vybral do Moskvy.


a 2 ďalší 9
Magdálena Kajan a Daniela Marušková v podcaste Biznislab.

Terapia nie je produkt, ktorý si hodíte do košíka


Daniela Marušková a 2 ďalší 1

Ako funguje Parkinsonova choroba.


a 3 ďalší
Brickmic

Nová epizóda podcastu Brickmic.


Gabriel Szöke a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu